Inloggen met DigiD
U kunt eenvoudig inloggen in MijnOLVG met DigiD. U kunt de MijnOLVG-app downloaden in de App Store of Google Play Store.
Veel gezocht: Vacatures, Orthopedie, Bloedafname
MijnOLVG is het patiëntenportaal van OLVG. In MijnOLVG kunt u uw medische gegevens zien. Op elk moment, wanneer het u uitkomt. OLVG breidt MijnOLVG steeds verder uit, zodat u zelf meer digitaal kunt regelen. Met MijnOLVG kunnen we u sneller helpen. Lees meer informatie op de webpagina: MijnOLVG.
Bij het Patiënten Servicepunt, kort gezegd PSP, kunt u al uw niet-medische vragen stellen. Het Patiënten Servicepunt vindt u op locatie Oost aan het begin van de centrale hal en op locatie West achteraan in de centrale hal.
U kunt bij het Patiënten Servicepunt terecht voor onder meer:
https://www.youtube.com/embed/Mr-9h1NlSQk?feature=oembed&enablejsapi=1
OLVG Oost
maandag t/m zondag van 7.00 uur tot 21.00 uur (telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 16.15 uur)
OLVG West
maandag t/m zondag van 7.00 uur tot 21.00 uur (telefonisch bereikbaar van 8.00 tot 16.15 uur)
Neem dan contact op met het Patiënten Servicepunt.
Locatie Oost
020 599 49 99
info@olvg.nl
Locatie West
020 599 49 99
info@olvg.nl
Bij het Patiënten Servicepunt kunt u terecht met al uw niet-medische vragen. Waar u als patiënt van OLVG voorheen met uw vragen bij diverse balies verspreid over het ziekenhuis terechtkon, bundelen we deze diensten nu op één locatie. Het Patiënten Servicepunt bevindt zich direct bij binnenkomst in de centrale hal, zowel op locatie Oost als locatie West.
Door de komst van het Patiënten Servicepunt én een veranderde werkwijze bij de poliklinieken kunnen we u nog beter en sneller helpen.
Heeft u een afspraak bij OLVG? Dan meldt u zich eerst bij het Patiënten Servicepunt. Zo weten we dat u er bent, controleren uw gegevens en wijzen we u de juiste route naar uw afspraak. Ook geven we graag antwoorden op vragen over MijnOLVG.
U kunt bij het Patiënten Servicepunt terecht met al uw niet-medische vragen, waaronder:
Om u nog sneller en efficiënter te helpen maken we in OLVG gebruik van MijnOLVG. Daarin kunt u een deel van uw afspraak thuis voorbereiden. Ook kunt u er onder meer uw afspraken bekijken, onderzoeksuitslagen inzien en korte vragen stellen aan de polikliniek. Verder kunt u uw medicatie, allergieën en persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen. En u ziet de brieven die uw zorgverlener naar bijvoorbeeld uw huisarts heeft gestuurd. Wanneer u uw gegevens in MijnOLVG goed invult, kunt u bovendien snel door naar de poli.
Wij vragen u om 10 tot 15 minuten eerder te komen. Zo heeft u voldoende tijd om bij binnenkomst uw handen te desinfecteren, vragen te beantwoorden bij het coronascreeningspunt en om u aan melden bij het Patiënten Servicepunt
Nee, dit is niet verplicht. Wel kunt u op het Patiënten Servicepunt terecht met vragen.
Bij de polikliniek kunt u terecht met uw medische vragen (zoals bijvoorbeeld: Moet ik nuchter zijn voor een onderzoek? of Kan ik ook zonder verwijzing terecht?) en voor uw afspraak met uw zorgverlener.
OLVG wil veilige zorg bieden. Daarom moeten we zeker weten dat we de juiste gegevens koppelen aan de juiste persoon. Zo voorkomen we vergissingen en zorgen we ervoor dat we werken met de juiste gegevens uit het juiste medisch dossier.
In Nederlandse ziekenhuizen geldt voor alle patiënten de identificatieplicht. Wij vragen u bij een afspraak om een geldig legitimatiebewijs: een geldig paspoort of rijbewijs, een identiteitskaart of een verblijfsvergunning. Heeft u dit niet bij u, dan kunnen wij u mogelijk niet helpen.
Ja. Voorheen was er een aparte balie voor het aanvragen van een kopie Medisch Dossier, dit vindt nu plaats bij het Patiënten Servicepunt. U kunt ook online een aanvraag naar het Patienten Servicepunt sturen. Op www.olvg.nl/medisch-dossier vindt u alle informatie en het aanvraagformulier
For translating the text, please follow the instructions below:
1. Select the text you want to translate.
2. Choose 'Vertalen'.
3. Select the preferred language.
4. You can now read and/or listen to the translated text.
Please note that the text has been translated using third-party software. The most accurate translation possible was generated; however, no automated translation is perfect, and automated translations are not a replacement for human translators. Translations are offered as a service to the users of this website. There is no guarantee that the translation will be accurate, reliable or correct. OLVG is in no way responsible for the actual translation. If you have any questions, you should always consult your doctor.
Met "compleet" werkt alles het best. Maar je kunt ook kiezen voor een ander niveau. Je keuze kun je natuurlijk altijd aanpassen.